27 Aralık 2012

durağan zamanlar...

serseri rüzgarların estiği bir vakit, 
asi bir mevsim dillenir göğümde ..
göçmen kuşların
kanat çırpınışlarına susar ayaz dilim..
kiilitlenir kalbim tüm  uçuşlara...
beklemeye geçer kelimeler..
sonra tekrar kanatlanmaya..
sonra tekrar..
sonra tekrar...
tekrar..
tekrar..
tek...
rar....
lar....
...

****

ve hayat sürekli tekrarlar bizi; biz hayatı tekrarladıkça....
gider gittiği yere kadar..

hayat her ne kadar tekrarlardan ibaret olsa da...
kendine rağmen kendini yaşamayı da öğretir hayat.
kendime rağmen, kendimi yaşıyorum..
ve kendime kendim bile şaşıyorum...

yani diyorum k ;arada sırada sen de şaşırt beni ey hayat,olmaz mı?
ya da...

6 yorum:

Budeliçocuk dedi ki...

Hayat bu,şaşırtsın diye beklersin şaşırtmaz..!
Bir bakarsın en olmadık zamanda,şaşkınlıktan bakakalırız..!

nadarû dedi ki...

@budeliçocuk

aynen öyle...
hayat sürpriz yapmayı çok sever ama dileyelim ki güzel olan şeylerde şaşırtsın bizi hayat..

Nazenihayat dedi ki...

süprüzi beklemekde güzel :)

nadarû dedi ki...

@nazenihayat

güzel sürprizlere her zaman açığız ;)

antisiz dedi ki...

şiir kısmını çok beğendim...

nadarû dedi ki...

@antisiz
beğenildiğine sevindim,tşk ederim..