20 Şubat 2011

kağıdın sessizliğinde...

  "...gözümde büyütmediğim her şey büyüttü beni..."

*** 
"...sanki yanılmışım yanlış sözler büyütüp..."

***
"...yazımı bitirmeden gidebilirim;  mürekkebimde, masamda...
olmadı uysallığında kaldırımların; birkaç kat aşağıda, şurada...

gidebilirim kimbilir hangi defterdeki sözü bitirmeden henüz 
mevsim yaz olamaz, kış yahut ilk değil, belki gülgün güz...
 ...

yazımı bitirmeden gidersem, mürekkebim kurur masamda 
kaldırımları sökemeden hele! uysallık işleyen şu yarada...

elveda yüzyılım, sen giderken siyahı elde ettim tam  burada...

***
"...vazgeçiyorum artık; eksiltin beni hayatınızdan
yalnızlığımdan dönmek istiyorum bugün, altımda bir dünya
yabancım olsun size ait ne varsa..."

(o.alkaya)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"...gözümde büyütmediğim her şey büyüttü beni..."
Vuruldum bu cümleye (:

Paylaşım için teşekkürler.

antisiz dedi ki...

çok beğendim...